پایان نامه شناسایی و اولویت بندی بسته های (تور) مسافرتی در دفاتر خدمات مسافرتی

پایان نامه شناسایی و اولویت بندی بسته های (تور) مسافرتی در دفاتر خدمات مسافرتی

چکیده

در این تحقیق به بررسی و شناخت عوامل تاثیرگذار در انتخاب بسته­های مسافرتی توسط مسافر می­پردازیم. ابتدا با توجه به شناخت بازار موجود و شیوه فعالیت فعلی دفاتر خدمات مسافرتی و با توجه به شناخت رفتار مسافرین و گردشگران مدلی برای انتخاب بسته­های مسافرتی تهیه می­کنیم.

سپس پرسشنامه ای تهیه شده و با توجه به نتایج

لینک دریافت و دانلود

اطلاعات از شبکه فایل

  • پایان نامه شناسایی و اولویت بندی بسته های (تور) مسافرتی در دفاتر خدمات مسافرتی
  • پایان نامه شناسایی و اولویت بندی بسته های (تور) مسافرتی در دفاتر خدمات مسافرتی