تحقیق بازاریابی، دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی

بازاریابی انواع بازاریابی 1- سنتی: تمرکز اصلی بر فروش محصولات تولید شده مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی که جریان کالا را از تولید تا مصرف شامل می شود. 2- مدرن: برآوردن نیاز مشتری و برنامه ریزی بر اساس آن. صنعت جهانگردی مشتری گراست (customer oriented) در تعریف سنتی، بیشتر به سود توجه می شود ولی در تعریف مدرن هم سود و هم مشتری مورد توجه قرار می گیرند. موارد حائز اهمیت در بازاریابی مدرن: 1- شناخت

لینک دریافت و دانلود

اطلاعات از شبکه فایل

  • دفاتر خدمات مسافرتی و خدماتی
  • بازایابی
  • انواع بازاریابی
  • دفاتر مسافرتی و خدماتی
  • تعریف بازاریابی
  • مدیریت
  • تحقیق مدیریت
  • دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی
  • کار تحقیقی مدیریت
  • دانلود تحقیق
  • تحقیق بازاریابی